dilluns, 24 de setembre del 2007

Xavier Carós


Nom: Xavier Carós

Edat: 49

Participacions: 2

Millor temps: 15h41' (2006)

Una anécdota de la Matagalls: Duia un Gps per guardar l'itinerari i a més a més guardava tots els controls i avituallaments. Al control 9 em diuen que com és que el duc (és una mica més gran que un mòbil) essent un pes més, la meva resposta va ser: si arrossego la panxa no em vindrà de 300 gr més. El Gps em serveix per rumiar, m'explico: un cop a casa vaig seguint l'itinerari sobre el planell i com tinc la informació de l'hora, velocitat, etc... em serveix per reviureu i repassar les anècdotes amb tranquil·litat, i pensar ja amb la propera edició. Per cert si algú el vol està publicat a Wikiloc

Esport preferit: curses de muntanya

Professió: Informàtic

El millor de la Matagalls 2007: Com a totes les marxes de resistència el bon ambient que hi ha entre tothom i veure que a més a més s'hi afegeixen iniciatives com la vostre. Que hi ha gent capaç d'oferir el seu temps com a voluntari, animador o fins hi tot hi ha qui fa al costat de casa un avituallament a disposició de qui el necessiti. També i molt important que s'incorpora sang nova de totes les edats.

El pitjor de la Matagalls 2007: Per l'assignació de l'hora de sortida caldria buscar una manera prou justa i que no necessités la presència de tothom moltes hores abans, l'impacte a coll Formic seria menor. Molt important, poder aconseguir dutxar-se a l'arribada encara que fos pagant a banda i si a més a més es pogués deixar a la sortida una bossa amb el necessari per l'arribada i no haver-ho d'arrossegar ja seria per l'excel·lència.

Quins esports practiques: muntanya (curses, marxes, vies ferrades, alpinisme, btt, esquí ) curses de fons i gimnàstica per estar més o menys en forma i poder fer els demés esports.

Objectius esportius de la temporada: Reforçar les meves lumbars per no patir lesions, perdre pes. Si tot això ho aconsegueixo, fer l'agost que ve l'Ultra Trail del Mont Blanc (168 km)Ara bé, faré qualsevol cosa per seguir gaudint de la muntanya i dels companys a qualsevol nivell, el que el meu cos em permeti.

Salut i km!
Xavier Carós